Mover

Som en lille iværksættervirksomhed er det vigtigt for os at have en fremragende partner som vi stoler på og som kan vokse i takt med os. Consignor platformen fungerer lige så godt hos os nu, som en gjorde i begyndelsen da vi var meget mindre. Vi har storslåede fremtidsplaner og Consignor vokser med os og understøtter vores planer for ekspansion

Petter Starheimsæter Gundersen
Operations Manager, Milrab.com

Milrab.com: Consignor understøtter vores kundeservice processer og vækstplaner

 

Den prisvindende norske webshop Milrab.com lægger stor vægt på at give deres kunder en fantastisk shopping oplevelse fra start til slut og på den rejse, så vel som i fremtidige ekspansionsplaner, er Consignor et centralt værktøj.

Webshoppen Milrab.com som handler med militært taktisk udstyr blev grundlagt i 2005 I Kristiansand I det sydlige Norge af Finn Magnus Torall, som den gang selv var værnepligtig. Siden da er både sortimentet og forretningen vokset hurtigt og i dag sælger webshoppen alt fra professionelt udstyr til outdoor beklædning, ure og rygsække til de norske militær og politi styrker så vel som til privatpersoner.

Kundeservice er helt centralt for vores succes
Milrab.com sætter en ære i at levere ekstraordinær kundeservice ved, blandt andre ting, at tilbyde kunderne en exceptionel leveringsoplevelse. EVP for Business Development og grundlægger Finn Magnus Torall forklarer: “Hurtig, præcis og enkel kundeservice er helt centralt for vores forretning og en af hovedårsagerne til vores succes og i centrum af den service er flowet af information til kunden. Kunden skal til enhver tid vide hvad status på deres ordre er og hvor deres pakke befinder sig. Så føler de sig trygge og ved hvad de skal forvente.”

Milrab.com bruger Consignor som et værktøj til at håndtere forsendelser og understøtte kundeservice i den daglige drift. “Vi er en lille iværksættervirksomhed med relativt få ansatte og vi ønsker at bruge de ressource vi har til rådighed på den rigtige made – til at yde service til vores kunder og udvikle vores forretning, ikke til at håndtere forsendelser. Det klarer Consignor for os.”, siger Operations Manager hos Milrab.com Petter Starheimsæter Gundersen.

Consignor er et uvurderligt kundeserviceværktøj
Milrab.coms Consignor On-Premises løsning automatiserer håndteringen af forsendelser samtidig med at softwaren gør dem i stand til at yde bedre kundeservice, Gundersen forklarer: “Consignor Portal er et værdifuldt værktøj for vores kundeserviceafdeling. Når en kunde kontakter os på telefonen eller vores chat med spørgsmål om deres ordre, kan kundeservicemedarbejderen slå ordren og forsendelsen op med det samme. Og i søgeværktøjerne kan man søge på alt – navn, telefonnummer, leveringsadresse – så kunden behøver ikke engang at levere et ordrenummer.”

Virksomheden bruger også Consignor til at generere digitale returlabels som vedhæftes e-mailen med ordrebekræftelsen. Dette gør kunden i stand til at printe returlabelen selv, præcis når de har brug for det. En vigtig funktion når man tilbyder sine kunder 365 gratis returnering som Milrab.com gør. ”Hvis vi skulle printe en returlabel til alle ordrer og vedlægge den fysisk, ville der være stor risiko for at den blev væk”, siger Gundersen.

Udover digitale returlabels bruger webshoppen Consignors Scan App til at hulde styr på returnerede varer og holde kunderne informeret undervejs med automatiske notifikationer. Gundersen forklarer: ”Når en kunde returnerer en vare, bliver pakken scannet når vi modtager den på vores lager og samtidig får kunden en meddelelse om at pakken er modtaget. På den måde tager vi mange opkald til vores kundeserviceafdeling med spørgsmål om returvarer.” Scan App bruges også til registrering af ordrer til afhentning i Milrab.coms showroom. Når en ordre er færdigpakket, scannes den og kunden får en meddelelse om at ordren er klar til afhentning. Pakken scannes igen når kunden afhenter den.

Sidste år resulterede Milrab.coms fokus på kundeservice og fremragende levering i at en jury af eksperter kårede dem som årets logistikoplevelse. Kåringen fandt sted ved en stor prisuddeling som ærer de bedste i ehandelsindustrien ved eHandelsforum’s konference i Norge «The Future of Business». Juryen fremhævede især Milrab.com’s tydelige kommunikation hele vejen gennem købsprocessen, synlige lagerstand, gode valgmuligheder indenfor levering, gratis levering og god håndtering af returvarer.

Planer for fremtidig vækst
Gennem årene har Milrab.com fremvist en imponerende vækst og i dag har de forretning i Norge og Sverige, men planlægger at vækste yderligere, både på det norske hjemmemarked og i udlandet. Det finske og tyske marked er i kikkerten. Gundersen bemærker at ”som en lille iværksættervirksomhed er det vigtigt for os at have en fremragende partner som vi stoler på og som kan vokse i takt med os. Consignor platformen fungerer lige så godt hos os nu, som en gjorde i begyndelsen da vi var meget mindre. Vi har storslåede fremtidsplaner og Consignor vokser med os og understøtter vores planer for ekspansion”.


Tekst af Consignor, news@consignor.com

Vi holder dig opdateret indenfor levering. Følg Consignor på  linkedin logo google plus logo

 

Milrab.com

  • Grundlagt i 2005 I Kristiansand, Norge
  • I dag ligger hovedkvarteret samt lager og showroom lige udenfor Oslo
  • Sælger taktisk udstyr til militære operationer samt professionelt outdoor udrustning
  • 25 ansatte
  • Omsætning på +45 mio NOK i 2016
  • Fokuserer på den fremragende kundeoplevelse
  • Vandt prisen for årets logistikoplevelse I 2017 ved norske eHandelsforums konference «The Future of Business»

Fakta

 

Consignor