Køkken24

Vi er fuldt tilfredse med ”Click’n’Claim”. Det er enkelt! Vi klikker bare, når vi skal forsikre forsendelser og når vi skal kræve erstatning for skadede eller forsvundne varer. Fuld erstatning for varerne kommer hurtigt ind på vores konto. Helt enkelt!

Heidi Jacobsen Køkken24.dk

 

Køkken24.dk har ændret forsikringen af deres varer

”Klik” og pengene er på kontoen.

”Vi er fuldt tilfredse med ”Click’n’Claim”. Det er enkelt! Vi klikker bare, når vi skal forsikre forsendelser og når vi skal kræve erstatning for skadede eller forsvundne varer. Fuld erstatning for varerne kommer hurtigt ind på vores konto. Helt enkelt!”, siger Heidi Jacobsen i Køkken24.dk i Danmark.

Køkken24 holder til nær den tyske grænse, og er leverandør af europæiske køkkener til meget konkurrencedygtige priser. I tillæg til hele køkkener leverer virksomheden også udstyr til køkkenindretning.

”Vi har en udstilling, men det meste sælges gennem vores webshop koekken24.dk. Vi sender er række pakker med, til tider, kostbart køkkentilbehør. Tidligere fik vi, efter meget papirarbejde, opgjort forsvundne og skadede varer, per kilo. Det indebar store tab. I dag får vi, gennem en nem rutine, hurtige opgørelser fra forsikringsselskabet”, siger Heidi Jacobsen.

”Det er næsten for nemt. Hvis forsvundne varer dukker op igen, kunne vi dog godt bruge et dialogvindue til kommunikation med en sagsbehandler, så man kan aflyse sagsbehandlingen”, siger Heidi Jacobsen, som har fået mere tid til at tage sig af kunderne i stedet for at lave papirarbejde, der kun dækker en lille del af det tab, som de har lidt under transporten.

Click’n’Claim” er en enkel forsikringstjeneste, som tilbydes af Consignor gennem samarbejde med forsikringsselskabet If.

 


Tekst af: Consignor, news@consignor.com

Vi holder dig opdateret indenfor levering. Følg Consignor på linkedin logo google plus logo

Consignor