Daniel Diness Andersen, CEO, Temashop

På under 10 minutter kan vi tilføje tre nye webshops i vores system og være klar til at sende ordre af sted.

Daniel Diness Andersen
CEO, Temashop

 

 

Integration af nye webshops på under 10 minutter – Temashop.dk

 

Siden 2009 har Temashop.dk sendt udklædning og festartikler ud til hele Danmark fra deres lager i Fredericia. Nu ekspanderer virksomheden i hele Norden og har ydermere opkøbt tre webshops. Ifølge direktøren Daniel Diness Andersen gør Consignor det nemt at sende pakker af sted med den rigtige label og transportør – også midt i en stor ekspansion. Samtidig gør det behandlingstiden i kundeservice hurtigere.

Nem integrering af nye webshops

Temashop dækker i dag over 10 webshops og en fysisk butik. Inden for det sidste halve år har virksomheden åbnet webshop i Sverige og opkøbt tre webshops, og ifølge direktøren Daniel Diness Andersen er det gået smertefrit med Consignor.

”På under 10 minutter kunne vi tilføje tre nye webshops i vores system og være klar til at sende ordre af sted,” fortæller Daniel Diness Andersen om opkøbet af de tre nye webshops, der sælger gadgets og gaveartikler.

”Vores ambition er i første omgang at åbne webshops i hele Norden og herefter resten af Europa. Med Consignor tilføjer vi nemt og effektivt nye webshops både i Danmark og udlandet, hvilket også var grunden til, at vi i første omgang valgte systemet. Vi ændrer blot afsendernavn og adresse i vores ERP-system, Magento, og mapper til de rigtige transportører, og så sender vi automatisk de rigtige labels ud fra vores forskellige webshops,” siger Daniel Diness Andersen.

Hurtigere betjening i kundeservice

Ud over hurtig integrering af nye webshops oplever Temashop også, at det er hurtigere at betjene kunderne ved hjælp af Consignor. I kundeserviceafdelingen bruger de dagligt Consignor Portal til track & trace.

Ifølge direktøren er størstedelen deres kundeopkald, kunder som ringer ind for at høre status på deres forsendelse, og derfor er det vigtigt, at Temashops kundeservice hurtigt og nemt kan se en status. Her forkorter Consignor Portal behandlingstiden, og kunderne får hurtigt svar. Via Consignor sender Temashop også sms- og e-mail notifikationer med track & trace status til kunderne.

”Dagligt får vi mange opkald fra kunder, der vil høre, hvor deres pakke er – og vi kan så meget nemt spore pakkerne. Et enkelt klik og så finder vi status, da Consignor Portal er kædet sammen med vores system,” udtaler Daniel Diness Andersen, der tilføjer at Consignor hurtigt giver det nødvendige overblik.

”Alt i alt giver Consignor os fleksibilitet og en række muligheder, som letter mange ellers tidskrævende processer,” afslutter Daniel Diness Andersen.

 


Tekst af: Consignor, news@consignor.com

Vi holder dig opdateret indenfor levering. Følg Consignor på linkedin logo google plus logo

Temashop:

  • Temashop er grundlagt i 2009 og hører til i Pjedsted uden for Fredericia.
  • Temashop er Danmarks førende forhandler af kostumer og festartikler.
  • Temashop er kåret som Børsen Gazelle i 2016 for sin vækst og optimisme.

Fakta:

  • 4 lagermedarbejdere er socialt udsatte, bl.a. hørehæmmede og gigtramte.
  • Temashop består af 10 webshops og én fysisk butik, herunder: Temashop.dk, Fastelavn.dk, Ekostumer.dk, Halloween24.dk, Bcos.dk, Kiwi-toys.dk, Kostumer.dk, Gadgets.dk, Skoop.dk og Express-gaver.dk samt Kostumeshop Fredericia.
  • Tema Shop har installeret Consignor On-premises på lageret, som er én af de tre udgaver, som Consignor findes i.
Logo consignor on-premises