Nye funktioner i nye abonnementer
I Consignor udvikler vi konstant vores software platform for at forbedre din leveringsproces og forblive dit førstevalg, når det kommer til Delivery Management software.

Med dette fokus har vi over tiden formået at udvide vores katalog af funktioner væsentligt. Hver gang vi lancerer en ny funktion, håber vi, at vi øger din konkurrencefordel og strømliner dit daglige arbejde. Med den udviklende række funktioner ændrer vi nu vores abonnementsmodel, og giver vores kunder større valgfrihed.

For at gøre det nemt for dig at vælge mellem alle funktionerne og tage din Consignor løsning til det næste niveau, er alle de forskellige funktioner nu lagt ind i forskellige abonnementer, som du kan vælge imellem fra 1. januar 2019. Vi tror på, at de nye abonnementer er en perfekt start for nye ambitioner i 2019.
Læs mere om abonnementerne her!

Vi er taknemmelig for, at du er vores kunde, og vi vil sørge for at dit nuværende abonnement og pris, i løbet af 2019 automatisk bliver konverteret ind i den nye struktur. Det eneste du behøver at tænke på, er hvordan du får mest ud af din Consignor løsning og nyde muligheden for at springe mellem abonnementerne i takt med, at din forretning vokser i fremtiden.
Hvilket abonnement du bliver konverteret til, vil fremgå af din 2019 abonnementsfaktura fra Consignor.

Vær’ venligst opmærksom på, at vores Terms of Use vil blive opdateret pr. 1. januar 2019 for at imødekomme den nye abonnementstruktur.
Læs mere om de opdaterede Terms of Use her. 


Tekst af Consignor, news@consignor.com

Vi holder dig opdateret indenfor levering. Følg Consignor på  linkedin logo