Home · Consignor platformen · Kundeservice · Action Center
Cost Tracking symbol

Proaktivitet forbedrer levering for dig og din kunde

Action Centeret i Consignor gør det muligt for dig at forbedre din kundeservice på flere måder, f.eks. ved at sende notifikationer til dine kunder om deres pakker, hurtig adgang til at track & trace på alle dine forsendelser og at du får overblik over dine transportører og pick-up points.

Action Center enables you to send notifications to your customers and keep an overview of your shipments and drives.

Hvordan?

  • Action Center er en funktion i Consignor Portal.
  • Action Center er forbundet til Scan App.
  • Du sætter Scan App op i Action Center.
  • Scan App overfører scanninger, signaturer og GPS-data til dit Action Center.

Hvorfor?

  • Hold dine kunder opdaterede om deres ordrer og tilbud.
  • Giv bedre leveringsoplevelser gennem proaktivitet.
  • Giv bedre kundeservice.
  • Track & trace.
  • Overblik over chauffører og kapacitet.
  • Kontrollér igangværende forsendelser.
  • Lav bedre beslutninger baseret på data i realtid.

Hvad er ACTION CENTER I CONSIGNOR?

Action Center er en gør-det-selv funktion i Consignor Portal, hvor du kan spore forsendelser og få kontrol over din leveringsproces. I Action Center kan du rapportere og konfigurere begivenheder og chauffører, som du kan bruge i forbindelse med Consignors scanningsværktøj Scan App.

Du kan bruge Action Centeret til følgende:

  • Konfigurere events til dine chauffører/agenter.
  • Definere regler for stregkodevalidering, f.eks. at den scannede stregkode skal være 20 tegn.
  • Live tracking af dine chauffører/agenter, som bruger Scan App.
  • Få et detaljeret overblik over chauffører/agenter, som er logget på Scan App og klar til pålæsning.
  • Se ledig kapacitet hos en chauffør, f.eks. hvis du har en afhentning og skal finde den nærmeste chauffør med ledig kapacitet.
  • Trigger SMS og e-mail notifikationer til dine kunder på forskellige typer af begivenheder, f.eks. læsset på lastbil, klar til levering osv. Dette er værdifuld information for din kunde, der venter på en forsendelse.
  • Trigger fil eksport til eksterne systemer i formater som xml, json, csv osv. ERP-, WMS- eller andre systemer kan drage fordel af at få disse data eksporteret.

Sådan fungerer ACTION CENTER

Du logger på Consignor Portal for at få adgang til Action Center. I Action Center opretter du Scan App, og inviterer en ny agent.

I Action Center definerer du hvilke events i Scan App, hvor Consignor automatisk skal sende notifikationer til dine kunder. Disse notifikationer kan være alt, hvad du ønsker at informere dine kunder om, f.eks. hvis deres pakke bliver forsinket eller beskadiget, reklamekampagner osv.

Med Scan App kan du også spore forsendelser og chauffører ved at sende data fra scanninger, signaturer og GPS til dit Action Center. Hvis du har en ny afhentningsanmodning, er det derved nemt at se den nærmeste chauffør ved at bruge live tracking-værktøjet i Action Center – et brugbart værktøj til effektiv planlægning og kapacitetsallokering. Udover at du kan opretholde et højt informativt niveau over for dine kunder, giver alle data i Action Center dig også mulighed for at træffe bedre beslutninger baseret på data i realtid.

 

Du er velkommen til at kontakte os i tilfælde af, at du har spørgsmål om Action Center. Kontakt os her.

 

Eller gå til vores Help Center for at lære mere om Action Center.