For nylig fik Scan App to nye funktioner, så vi nu tilbyder live tracking og push notifikationer.

Live Tracking:

Med live tracking er det muligt at se hvor alle chauffører befinder sig live på et tracking kort. Chaufførens position uploades hvert minut til Consignor Portal, hvis chaufføren har slået “Share my position” til. Hvis det ikke er muligt at få signal på grund af dårligt vejr eller hvis chaufføren befinder sig i en tunnel, bliver den seneste kendte position uploadet og det er muligt at se hvornår chaufføren befandt sig på denne position.

Gennem live tracking, bliver det muligt at tilbyde kunderne præcis track & trace på deres forsendelser og forsyne dem med specifikke leveringstidspunkter, mens man samtidig optimerer udnyttelsen af sit leverings netværk.

Push notifikationer:
Push notifikationer, gør det muligt at give direkte besked til chaufføren hvis der er sket ændringer I indstillingerne i Consignors Action Center og fortælle chaufføren at han skal opdatere sin data. På denne måde får chaufføren besked øjeblikkeligt, hvis der sker ændringer på hans rute. Hvis kundeserviceafdelingen modtager et opkald fra en kunde om, at der ikke er nogen hjemme på leveringstidspunktet, er det muligt at advisere chaufføren om et alternativt leveringssted, f.eks. i garagen, øjeblikkeligt gennem Scan App.

Opdatér din Scan App via App Store eller Google Play for at tage de nye funktioner i brug

FAQ: Live tracking with Scan App

 


Tekst af: Consignor, news@consignor.com

Vi holder dig opdateret indenfor levering. Følg Consignor påtwitter logo linkedin logo google plus logo