Customer Service symbol

Kundeservice

Alle de kundeservice værktøjer du behøver for at give dine kunder den bedste leveringsoplevelse.

Tracking Symbol

Spor din pakke

Sporing er et must ved levering af pakker eller gods i dag. Consignor Portal er en skybaseret tjeneste, som opdateres løbende med information om forsendelser. Portalen giver dig således adgang til at se den aktuelle status på specifikke forsendelser.
Mere information om pakkesporing.

Notification Symbol

Advisér din kunde

Information og gennemsigtighed i levering er højt værdsat af modtageren. I Consignor kan du advisere dine kunder om deres pakker via sms eller e-mail. Du bestemmer selv design og triggers, så dine kunder får besked på den måde, der matcher deres behov og din virksomhed bedst.
Mere information om notifikationer.

Return Management Symbol

Enkel returhåndtering

Med Return Management i Consignor kan du tilbyde dine kunder attraktive returmuligheder. Du får et bedre overblik over returvarer internt, herunder hvor mange returvarer, som er på vej, og mulighed for at optimere dine arbejdsprocesser i forbindelse med returflowet.
Mere information om Return Management.

Action Center Symbol

Vær proaktiv overfor dine kunder

Action Centeret i Consignor er en værktøjskasse, som giver dig mulighed for at være proaktiv overfor dine kunder. Det kan være alt lige fra at advisere kunden, hvis deres pakke beskadiges under transport til at registrere obligatorisk kontrol på specifikke forsendelser. Det giver dig mulighed for at være proaktiv på alle hændelser i forsendelsesprocessen.
Mere information om Action Center.